Praško kvadrijenale scenskog dizajna i scenskog prostora 2019 – Nikola Isaković

Predstava Pokušaj opisa jednog radnog dana, po motivima poezije Žaka Prevera (Jacques Prévert)

Nikola Isaković

Predstava Pokušaj opisa jednog radnog dana, po motivima poezije Žaka Prevera (Jacques Prévert)

Nikola Isaković

Predstava Pokušaj opisa jednog radnog dana, po motivima poezije Žaka Prevera (Jacques Prévert)

Nikola Isaković

01 Ime autora / podnosilac prijave:

Nikola Isaković

02 Uloga/kategorija:

Upotreba prostora za scenski događaj

03 Naziv projekta:

Predstava Pokušaj opisa jednog radnog dana, po motivima poezije Žaka Prevera (Jacques Prévert)

04 Opis (do 50 reči):

Predstava je koncipirana kao muzejska šetnja kroz klasne razlike jedne gradske sredine opisane u odabranoj Preverovoj (Jacques Prévert) poeziji, u kojoj svaki eksponat, odnosno scena, predstavlja gradsku svakodnevicu, čiju atmosferu dočarava više od osamdesetoro glumaca, studenata, amatera i dece. Realizovana je u prostoru stare fabrike šećera u kojoj je, u jednom delu, smešteno Pozorište „KPGT“.

05 Impresum (produkcija, mesto, godina, ostatak autorskog tima):

Nezavisna produkcija u saradnji sa Pozorištem „KPGT“ i Novom akademijom umetnosti, Beograd, 2018; mentor: Ljubiša Ristić; produkcija i organizacija: Tara Drašković i Milan Alivojvodić; saradnice u organizaciji: Anika Lehki i Nina Vukasović; PR: Sara Arsenović i Marina Zec; glumački ansambl: Aleksandra Janković, Sofija Juričan, Čarni Đerić, Luka Piljagić, Milan Pjević, Gorica Regodić, Jovana Nikolić, Magdi El Asrag, Dejana Džinić itd. (i još pedesetoro glumaca amatera, pozorišnih entuzijasta, studenata glume sa različitih akademija i tridesetoro učenika Pravno-birotehničke škole „Dimitrije Davidović“ i OŠ „Gornja Varoš“ iz Zemuna)

06 Fotografija:

Ksenija Ćuk

07 Biografija (do 100 reči):

Nikola Isaković (1991) je rođen i živi u Beogradu. Godine 2018. diplomirao je na Novoj akademiji umetnosti u Beogradu, u klasi prof. Ljubiše Ristića, na odseku Dramska umetnost – režija. Njegova studentska predstava (Ne)Radno vreme igrala se u okviru propratnih programa nekoliko pozorišnih festivala u Srbiji, među kojima su najznačajniji Pozorje mladih i Bitef Polifonija. Radio je i kao asistent režije na predstavama Režim ljubavi, Stvaranje čoveka i Odlazni terminal. U svom pozorišnom radu često se bavi istraživanjem različitih oblika ambijentalnog, imersivnog i interaktivnog teatra, što se u njegovim predstavama najčešće ogleda već u samom izboru specifičnih prostora i formi.