Јун 2003.
Изложбу су сачињавале три целине:
- Монументална фаза (крај шездесетих и почетак седамдесетих година, Гигантографија, 1972),
- Радови апокалиптичног садржаја, концентрисани у разломљеним формама колажа (касне деведесете године),
- Фотограмски забележено природно окружење у нестајању (фотограми из 2003).
Постављањем тематске нити кроз три сегмента уметникове плодне продукције дефинисано је идејно полазиште које Ловрић развија током свог стваралачког система, а методом компаративног сагледавања садржаја и техничких решења истакнута је разноврсност избора мотива и њихове реализације.
Како у каталогу каже Маријана Петровић Раић, кустос МПУ из Одсека за савремену примењену уметност, »Ова изложба ће свакако заинтригирати изванредним класичним техникама фотографије, као и методама и ефектима техника надреалистичке сендвич-фотографије, фотоколажа и фотограма који, због своје проверене вредности, не би смели узмаћи и пасти у заборав пред надирућим открићима дигиталне фотографије и применом нових медија.«