На који начин се традиционалне и луксузне британске робне марке суочавају са процесом уједначавања друштвених слојева? Захваљујући с ве већем броју потрошача, компаније-произвођачи традиционалних и луксузних робних марки биле су принуђене да мењају начин рада и прихвате савремени приступ дизајну. Тако нови приступ има различите појавне облике: Гаррард и Прингле се опредељују за репозиционирање својих робних марки,
Portmeirion, Wedgwood i
Lloyd Loom of Spalding започињу сарадњу са истакнутим дизајнерима, док се
Aquascutum или
John Smedley одлучују за прераду рекламних кампања. Изложба ПОШ се бави овим феноменима истражујући процесе дизајнерског размишљања и стварања у оквиру ових компанија, као и промене значења појмова класе и укуса. На изложби су, између осталих, представљени
Pringle of Scotland , Dunhill, Jaguar, Wedgwood, Garrard i
British Airways.
Кустос изложбе POSH je је Сорел Херсберг ( Sorel Hersberg ), некадашњи кустос музеја Викторија и Алберт у Лондону, данас British Council кустос и менаџер изложби из области дизајна. Дизајн изложбе су урадили Stickland Coombe Architects и UNA ( Лондон ) Десигнерс , док је аутор илустрација Пол Слејтер ( Paul Slate ). У каталогу, који прати и зложбу, налази се есеј Филипа Хора ( Philip Hoare ), биографа Ноела Кауарда ( Noel Coward ) и Стивена Тенанта ( Stephen Tennant ), који се бави питањима пош стила и променама друштвених класа у току 19. и 20. века у Британији.