"POSH-развој традиционалних британских робних марки"

22. јануар - 20. фебруар 2004.

Координатор програма: Мр Бојана Поповић, виши кустос
На који начин се традиционалне и луксузне британске робне марке суочавају са процесом уједначавања друштвених слојева? Захваљујући с ве већем броју потрошача, компаније-произвођачи традиционалних и луксузних робних марки биле су принуђене да мењају начин рада и прихвате савремени приступ дизајну. Тако нови приступ има различите појавне облике: Гаррард и Прингле се опредељују за репозиционирање својих робних марки,Portmeirion, Wedgwood i Lloyd Loom of Spalding  започињу сарадњу са истакнутим дизајнерима, док се Aquascutum или John Smedley одлучују за прераду рекламних кампања. Изложба ПОШ се бави овим феноменима истражујући процесе дизајнерског размишљања и стварања у оквиру ових компанија, као и промене значења појмова класе и укуса. На изложби су, између осталих, представљени Pringle of Scotland , Dunhill, Jaguar, Wedgwood, Garrard i British Airways.

Кустос изложбе POSH je  је Сорел Херсберг (   Sorel Hersberg ), некадашњи кустос музеја Викторија и Алберт у Лондону, данас British Council кустос и менаџер изложби из области дизајна. Дизајн изложбе су урадили Stickland Coombe Architects  и UNA  ( Лондон ) Десигнерс , док је аутор илустрација Пол Слејтер ( Paul Slate ). У каталогу, који прати и зложбу, налази се есеј Филипа Хора ( Philip Hoare ), биографа Ноела Кауарда ( Noel Coward ) и Стивена Тенанта ( Stephen Tennant ), који се бави питањима пош стила и променама друштвених класа у току 19. и 20. века у Британији.